6 Eylül 2009 Pazar

Şişmandım Kendimi Rahatlamak İçin Site açtım :)


Fikrinne ile bir konuşma yaptık. Eminim itiraflarını duyunca şaşıracaksınız.
Ahmet: Öncellikle neden bu siteyi açtınız?
Fikrin: Efendim, ben güncel bir insanım zaten bir blog açayım. Güncel bir blog olsun. Şişmanım zaten. Depresyon falan doktorun tavsiyesine uydum. Ama ünlü oldun :)
Ahmet: Bazı kızlar sizin cinsiyetinizi bilmiyormuş!
Fikrin: Erkeğim fakat o kızların adını açıklamalarını istiyorum.
Ahmet: Adınızın ergenekon'a karıştığı doğrumu ?
Fikrin: Doğru ben ergenekona karıştım. Ama sorun neden karıştım. Efendim ergekonun televizyonda görüyordum. Fakat ne olduğunu anlamıyordum. Herkes ergenekondan televizyona çıkıyor. Bende belki ünlü olurum diye katıldım. Fakat beni tuvalet temizlikçisi olarak aldılar. Kadro dolmuş :)
Ahmet: Eni vici Vokke nedir?
Fikrin: boku yedin gibi birşey herhalde :)

3 yorum: