6 Eylül 2009 Pazar

Aktifmutfak neden aktifleşti :))))

Aktifmutfak en sevdiğim sitelerden biri soruyorum bu kız nasıl hamaratlaşmış :) Böyle tatlı yemecikler yapmış onu yakaladım. Ve bir röportaj yaptım. aktifmutfağın gizli sırlarını belli oluyor.
Ahmet: Mehaba aytaç aramıza hoş geldin.
Aytaç: Hoş bulduk. Hadi çabuk yapalım şu röportajı pilav dibine tutacak.
Ahmet: Böyle güzel yemekleri yapmayı nasıl öğrendiniz?
Aytaç: VAlla ben 21 yaşına geldim. Daha yumurta soyamıyordum. Annem evde kalırsın seni kimse almaz. Deyince sıçayım kimya mühendisliğine dedim. Çok çalıştım formumu korudum. Yemek yapmasını öğrendim.
Ahmet: Kızlara tavsiyeniz var mı?
Aytaç: Biraz kıçlarını sıkarak çalışırlarsa onlarda benim gibi hamarat olur.
Ahmet: Sitenizin geleceği nasıl görüyorsunuz?
Aytaç: Efendim beni kıskanan dolu bu yüzden ben sadece işime bakacağım. Bütün yemek sitelerinle yarışmaya hazırım. Aynı zamanda tamek yarışmasında bana oy veren herkese teşekkürler.

4 yorum:

  1. :))))))))))) ben böyle bir röportaj yaptığımı neden hatırlamıyorum:))) ilaç falan mı verdin:)))alemsin:) çok hoşuma gitti..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Evet, sana çki içirip bu röportajı yaptırdım :)

    YanıtlaSil
  3. aytaç canım arkadsaım neden aktıflestı cunku ıyılestıı cok sevıyorum aytacıııı :):)

    YanıtlaSil
  4. :)))) Aytaçççç sen neler soylemıssın boyleee :)

    YanıtlaSil