6 Eylül 2009 Pazar

Neska bir azerinin maceraları


Ahmet: Neska nasılsın?
Neska: Allak-bullak
Ahmet: Neska aramıza dön :)
Neska: Döndüm efendiM :)
Ahmet: Bizimle Azerice konuşur musunuz?
Neska: Sizin için söylirem.
Ahmet: Dinliyorum
Neska: Mesela bloxoo avratları selilit dehşetine düşirir :) Beni dövecekler :)
Ahmet: Devam edin lütfen :)
Neska: Gardaş Ölke Türkiye'ye sevgiler, yeter bu kadar :)
Ahmet: Peki siz kardeşinizden şikayetçimişsiniz.
Neska: evet, bir kızın çayına hap atayım diyorum hemen ispiyonluyor birde benden 1 yaş küçük hele :)
Ahmet: En sevdiğiniz sanatçı ?
Neska: Aysel :))))))
Ahmet: eurovisionu 3.tamamladınız...
Neska: evet, çok sevindik :)
Ahmet: Bu konuşma tutar mı?
Neska: Tutar :)
Ahmet: Bende azerice konuşarak konuşmayı bitireyim :) İpana kullanın dişlerinizdeki tartarları didikleyin :))) İşin özü budur :))
Neska: Tam konuşamıyorsun :)
Ahmet: Ben saksı değilim burda ben konuşma izni vermeden konuşamazsın :))

3 yorum:

  1. :))))))) guzel olmus,ama azericen yarim0yamalak ogreticem hepinize azewriceyi :))

    YanıtlaSil
  2. Öğret ya ben çözemedim çok zor :)

    YanıtlaSil
  3. Şu işlerim bitsin okuyacagım yazıları :) keyıflı olacak sankı..

    YanıtlaSil