6 Eylül 2009 Pazar

Sakal, bıyık bıraktım evet ben kıroyum :) Bir supermen hikayesi...

Arda ilk bana konuştu. Çatlayında patlayın. Bakalım neler dedi?
Ahmet: Efendim, sizin superman olduğunuzu söylüyorlar.
Arda: Eveti kulağıma kadar geldi o söylentiler. Valla efendim ben bir kere lastik kilotu taytımın üstüne geçirmem. O kadar zevksiz değilim ben :) Sonuçta sadece tasarımcıyım. Nasıl derler sitelerin boda badanasıyla ilgileniyorum.
Ahmet: Yardımseverliğiniz sizi buralara kadar getirdi. Bir rakibiniz var mı?
Arda: Tek rakibim türk hava yolları :)
Ahmet: Çok şakacısınız :)
Arda: Evet öyleyimdir.
Ahmet: Size kıro diyen oldu mu?
Arda: Evet oldu. Efendim bir erkek balkonunda atlet ile gezemez mi? Bence atlet bir çekicilik simgesi olmalıdır.
Ahmet: Tabii bu sizin bakış açınız.
Arda: Kadınların bakıç açısı ters bence tamithaneye mi yollasanak :) Yok bütün aletleri bozuk ya :)
Ahmet: Çok içki içirdim acaba siz?
Arda: Siz Aytaç'a içirin şu aslan sütünü bakın başınıza ne kesilir?
Ahmet: Ama efendim...
Arda: Heytt ulen :)) Bu beni uykusuz bırakan kahramanlığın taaa anasına...
Ahmet: Ana-bacıyı karıştırmayın efendim. Aile var burada :)
Arda: ...
Ahmet: Bir kaç soru sorup sizi bırakayım. Hangi takımlısınız?
Arda: ...
Ahmet: En sevdiğiniz insan?
Arda: Paris Hilton dışında herkes :)
Ahmet: Mario'nun mesleği?
Arda: Super Mario hiç oynamadım: Ben pacman seviyorum...
Ahmet: Sitenizin amacı nedir?
Arda: Takılıyorum öyle... Uykusuzum ben uyku istiyorum...

3 yorum:

  1. :))))))) o bir melekkkk...ben onu çok seviyorum:)) demek bana aslansütü içireceksiniz:) hazırım..hodri meydan.yalnız söyliyim sıkı içerim:)))

    YanıtlaSil
  2. :)) Arda okudumu bunlarıııı..mutlaka çok guzel yorumlar yazardı :)))

    YanıtlaSil