6 Eylül 2009 Pazar

Kedinin İtirafları


Cat'in paranoyak satırlarını okuduk. Beğendik sitemizde ağırlayalım dedik. Bu cat'in kedi sevgisinin nerden geldiğini bile bulduk :))))
Ahmet: Efendim direk konuya geçiyorum. Sizin aslında yaprak dökümü oyuncusu ferhunde olduğunuza dair söyletiler var.
Cat: Beni o kıçı ağzına dönmüş kadına benzetmeleri doğru bulmuyorum. İlgisi yok :)
Ahmet: Pekş neden kedi seversiniz?
Cat: Ben küçükken bisikletle kedi ezdim(ağlıyor) Sonra bütün kedilere karşı kendimi suçlu olarak gördüm. O gün bu gündür kedileri öldüresiye seviyorum.
Ahmet: Peki neden paranoyak satırlar :)
Cat: İsim bulamadım uydurdum :))))
Ahmet: Bize zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz.
Cat: Miyav :)

4 yorum:

  1. harıkaaaaaaaaa olmus yaaaaaaa valla burasını cok tuttummm cok eglenıyorum bugun hıc gulmemıstım kı catın yazılarını okuyana kadar devammm durmak yokk:):)

    YanıtlaSil
  2. höö :D aha yarıldım gülmekten yaaa :D ferhunde olayı da süper wallaa :D

    YanıtlaSil
  3. :)))))) bu kadar yaratıcılık..sadece sende olur Ahmet :)

    Cat super yanıtlar vermıs :)

    YanıtlaSil